P - 2010 - 02 - 18

Nu är klockan två och jag ligger i min säng, och äter frosties med smält choklad ovanpå.

Japp. Mamma sjukanmälde mig från skolan utan att jag visste om de, ( Love her) jag sov till klockan ett. och sedan gick in till mammas sovrum i med hon är med sjuk. la mig där, och pappa kom med en varm god soppa till mig, (Lunch i sängen) (love him) Men helt plöstsligt, som aldrig innan har jag varit sugen på choklad som jag va då, sprang raka vägen in till köket och smälte all choklad vi hade och hällde över de i en skål med Frosties! Ja, och nu sitter jag i min säng och äter detta, och bloggar sammtidigt.

Mamma ska hjälpa mig med mitt Häslorapport som igentiligen skulle vara inlämmnat i dag. Tur är att ja är sjuk så inte min Mentor skulle haft damp på mig,han har pms i vanliga fall( 'Im just saying) ' (;
Sen när jag skrivit klart de, blir det att plugga hela dagen på Svenskan, usch så mycket det är!
ALLTID så innan vi ska ha lov, sjukt!
Men i morgon blir det skola för då ska jag umgås med Mina tjejer!
Bara en mysig fredagkväll!(L)

Nee nu blev jag sugen på MAT



Puss
/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0