P - 2010 - 02 - 17

Fy, jag mår inte alls bra idag. Det kännde jag redan när jag skulle stiga upp från sängen. att jag bara inte orkade. Kännde att jag hade feber. Men gick i från spanskan lite tidigare för att gå till skolsyster, men hon har inte TID med elverna för hon bara babblar på telefon, eller så har hon lunchrast, jag ska fan ha med egna tabletter hemifrån. Får ingen hjälp utav hon ;S.
Ett ganska sammanträffande, Varje gång, Lovis känner sig sjuk så gör jag de, när jag känner mig sjuk så gör hon de.
Vet inte om jag orkar gå till skolan i morgon, Känner mig ganska febrig..Skulle ändå hålla ut, för det är snart Lov. men om man är sjuk o då orkar man inte göra så mkt i skolan, likabra att sitta hemma o bli frisk?
Men nu började de kila i näsan och i min hals svider, kanske mamma som smittat mig med hennes halsfluss?? ;O
fyfan...

Kan inte bara de oländiga snövädret bara försvinna? Orka inte med kyla och blöta fötter, Konstigt att man blir sjuk då.
Nu vill jag sova, men de kan jag inte, för jag har, Näthandels uppgifter som mååste göras, Handel, Max skriva 1 A4 om ungdommes hälsa, Och svenska prov på fredag om Myter.
fyfan koommer stanna uppe hela natten o göra detta skitet.

Kommentarer
Postat av: LillLovis

Jaa det är helt sjukt att man inte kan få hjälp utav skolsystern! Skit dåligt! Orkar inte heller att vara sjuk. Har sovit sedan jag kom hem till halv tio så de blir plugg hela natten också. tror att jag stannar hemma också. Får skicka de genom firstclas eller lämna in de på fredag om jag kommer då. <3 stacakars oss Pauline!

Ps: Dina kladdkaks muffins var gudomligaa! ;) <3

2010-02-17 @ 23:01:14
URL: http://lilllovis.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jaa, jag hann klart med näthandeln, men imed att jag stannade hemma från skolan i dag så ska mamma hjälpa mig att skriva Hälsorapporeten :P

awe! tack så mkt :D vi får krya på oss till i morgon! <3

2010-02-18 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0