P - 2010 - 02 - 15

Hej!
Två dagar sen jag blogga, jag bloggade Exakt varje dag innan. menm bara varit så slut i helgen och så trött, men ja ska uppdatera mig mer, jag lovar! :)
och Caroline blivit dålig på att blogga, nästan bara jag som bloggar och inte hon! typ den ända kontakten jag har med henne, plus en telefon. Och det är inte mycket. Du får se till att blogga syster!

Ha. i Helgen : Fredes(Mamma och pappa kom till stan efter jag slutat skolan, Gick till systemet och köpte några cider till mig, och lite vin till mamma och pappa, Gick sedan till H&M och där fick jag en jättesöt Klänning, plus matchande skor till det, Aprikos färg , precis som jag gillar de, och velat ha såna skor iden färgen med! Så de fick bli min alla hjärtans dag present av mamma och pappa :)  sedan åkte vi till Mc-Donken.

Lördes( Vaknade sådär kl 2 på eftermiddagen, Packade mina saker och Stack hem till Pamela älskling! , Och mamma och pappa åkte med på fest i stoby.
Kom hem till pam, och där förfestade vi med: Christine, Zerina, hannah, Mimmi :)
Shottade Tequila och sjöng för pam's föreldrarar på bosniska!, Megakul!
Sen stack vi till Festen som Hajdar & Hamed hade! vi hade superkul!

Söndag. Dödstrött efter gårdagen, men åkte hem vid sådär 3 tiden, och firade Alla <3 dag med mami & papi.
och jag var redo att prata med dig, och det gjorde jag med.  och väntar på din ursäkt.

Mycket mer har jag inte gjort gott folk! jag vill bara ha Lov nu!


PussssLOVEPussss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag ska blogga, men jag kommer inte in på blogg.se

2010-02-16 @ 00:24:31
Postat av: Pamela

jag älskar dig

2010-02-16 @ 00:26:11
Postat av: Pauline

Jag älskar dig med!

2010-02-16 @ 12:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0