P - 2010 - 02 - 01

Hallå där kött och blåbär!

Jag är lite sugen på Avokado, med gräddfil och aromat och kaviar, GOTT, Jag måste börja äta nyttigt nångång, Vill ha en fin mage tills ja åker till Spaninen (:
men idag så va ja lite dum och åt två hela Daim choklad, Blev så himla sugen var bara tvungen att köpa de :$ Aja jag får träna av de sen, det är ju nt så att ja är fet, men vill bara ha en fin Figur ' That's all '

Caroline, jag vet om att du saknar att komma hem, det märker jag på alla dina sms som du skriver, & vi saknar dig med här hemma, Men ta de bara lungt, alla dagar är inte perfekta. p.s I love you!

Nej, nuu vet ja nt mer ja kan skriva ,
Roompaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0