C - 20100228

Fredagen var så kul!
Jobbade till tre. Miryam kom därefter för lite snacka. Vi bestämde oss för att köra mini för och fixar fest hos hennes pojk.
Vin, smink och massa hår senare drar vi till Edina och Ted där även goa Linn är.
Festen var hos Zige.
Första timmen var lite dryg men sen beslodtog vi dator och körde ordentlig dans musik! RÖJRÖJRÖJ blev det i några timmar och mer vin på det.
Mer än hälften av folket drog till Chili men kom sen tillbaka efter två. Vi hade så kul så vi märkte knappt att vi bara var typ tio kvar i huset.
Bilder kommer när jag hittat sladden.
När kl närmade sig tre gäspade jag för mycket för att klara av mer dans så jag och Miryam slog följe en bit med Polski.
Jag fick ångest när jag kom hem och såg att kl var fyra, Jag skulle upp kl åtta för att börja jobba kl nio!
Jag har varit hel död hela dagen. Slutade jobba kl tre, somnade på soffan till sju.
Måste sova igen snart!
Men fredag blev riktigt lyckad!!

Tyvärr kan jag inte släppa en sak jag känt på mig länge.
Jag gav henne/dom båda chans att säga emot om de kände att jag låg emellan deras vänskap. Flera gånger!
Men ingen av dem sa något. Så jag trodde allt var okej, men ändå känt något fel i det hela.
Jag är inte den som vill förstöra en så lång och fin vänskap. Har ju själv sett hur folk har försökt förstöra för mig så varför skulle jag vilja göra så mot någon annan?
Den ena av dom har sagt från hjärtat att hon inte ser det som ett problem när jag kom in i bilden, hon är bara så glad att ha mig vid sin sida.
Men "den andra" har tydligen alltid tyckt att det var jag som kom emellan, men nu upptäckt att det inte varit så.
Det som stör mig är att hon inte kunnat säga något när jag tagit upp det så många gånger. Jag sa ju att jag skulle backa direkt ju om det var mitt fel.



Kluddigt det blev nu.

Kommentarer
Postat av: pAULINE

jag gillar bilderna starkt, jättefina

2010-02-28 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0