C - 20100218

Denna morgonen började med mitt huvud i toasittsen. Allt ville upp, och upp kom det.
Jag skulle börja jobba 9.30 men tog det säkra före det osäkra och sa att jag inte kunde,men skulle känna efter under dagen hur jag mådde för att kanske kunna stänga ikväll.
Så blir det, börjar kl tre:)

Min hand börjar krångla igen. Det kommer och går några gånger per år sen två år tillbaka.
har iaf lindat in den idag och har en långärmad tröja för att dölja så mycket som möljigt.

Igår kväll vid sju fick jag värsta rycket i lägenheten. Jag hade just tagit en lång dusch, lagt på en anskitsmask. Jag såg all disk i köket som blivit liggande sen Maria och jag åt sist, så jag:
  • Diskade
  • Rengjorde micron
  • Dammade
  • Plockade ordning mina kläder
  • La all tvätt i en Ikea bag
  • Rullade ihop alla mattor
  • Dammsög
  • La fram nya ljus
  • Flätade mitt hår
  • Gjorde kvällsmat
Sen la jag mig i sängen och tittade på ett dans program som jag inte kommer på vad det heter.

Nu ska jag ta och kolla min mail, se om jag fått några svar på mina ansökningar.

Kommentarer
Postat av: syster

Oj,.. hur mår du?

De ligger i familjen att alla får vissa städryck! haha <3

2010-02-18 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0