C - 20100210 nattens bilder

För någon dag sen så skrev jag med pamela på msn om drömmar. Hon sa att det man gör i drömmen kommer man inte göra i verkliga livet.
Tyvärr vill jag inte tro på det. Jag drömmer så mycket och en dröm kan göra hela min dag.

Inatt drömde jag så mycket.  Tre drömmar va det nog.
Första va om Alexander och mig. Att jag drömmer om honom vet jag inte men det kunde varit att han är någon annan i mina tankar?
Han ville ha tillbaka mig men jag satte ner foten och ställde mina krav på honom, hur han skulle vara mot mig. Om han nu verkligen menade allvar, vilket jag såg i hans ögon, så skulle han få kämpa, göra allt i sin makt för att komma mig nära. Han såg lite tveksam ut men gav sig sen, han gick med på det.
Jag trodde att jag skulle känna glädje över det men jag var mest för hämd, du ska få det du gav mig en gång i tiden, du ska få krypa, jag ska få upp dig på moln och sen lika enkelt putta ner dig till marken igen där du ska få krypa.
Vaknade med ett ryck, blev så paff av hela drömmen. Är det så jag känner att jag vill göra? Vill jag göra någon så ont som jag hade det?
Hämden är ljuv!

Andra drömmen minns jag inte så mycket av mer än att någon stod bakom mig ch förklarade något konstigt som jag sen klarade av. Men kan inte minnas vad.

Tredje drömmen var på stranden. Vi alla satt i en cirkel och hade värsta fin bal klänningarna?
Vi skulle leka en lek, alla gav ett förslag på något, när dret kom till min tur så sa jag att jag inte kunde komma på något så jag gav inget förslag.
När förslagen hade gåt runt i cirklen så sa "ledaren" Caroline du får inte vara med längre för du kom inte med något förslag på lek.
Jag blev arg för ingen hade sagt att leken var att komma på lekar. Hade någon sagt det till mig hade jag kommit med något ju!
Jag fick gå och hämta min packning i bilen, som dom hade lagt i ett annat fack för jag skulle känna mig utanför.
Alla jag gick förbi ignorerade mig, jag kände mig så ensam där i min bal klänning, barfota var jag med.
Jag gick ner till stranden med mina två rullväskor för att hitta Pauline, som ligger i vattnet och badar, jag vet att hon är där men ändå så letar jag upp Paulines kompis Louisa som går i hennes klass för att fråga efter lilla syster. Men precis när jag ska ropa så ska hon bli fotograferad med ett gäng tjejer. De är så sminkade och fixade med kläder, hår och smycken.
Längre ner på starnden står någon och säljer smycken, min kusin Antony tror jag det är? Han säljer såna smycken jag har.
Sen vaknar jag med ett ryck igen.

Vet vad jag kommer gå och tänka på hela dagen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0