C - 20100208 Det är helt normalt.

♥ Miia .- säger: vill du höra något som kommer irritera dig?

Caroline . . säger: vet inte...

♥ Miia .- säger: då bestämmer jag, ja de vill du,.

jag vaknade innan idag efter att ha sovit middag av att ali var på besök

han körde bara inom o sa hej innan han körde vidare till kalmar

för att vara där två nätter o sen hem igen..

Caroline . . säger: men va fan maria

♥ Miia .- säger: jag hann inte ens tänka på vilken väska jag skulle packa ner grejer i förrens han hade kört ):

Caroline . . säger: du tänker segt maria

♥ Miia .- säger: han hade en het kompis med sig..

de gör allt så mkt svårare

Caroline . . säger: hahaha du blev distraherad

♥ Miia .- säger: väldigt

min hjärna typ: bror! Woooow, how are You doing, mitt hår?!, smink?, vad faaan har jag på mig?!,hello cutie..., hälsa idiot!, smart drag vadå "tjena?", idiot idiot, vad söt han e,var ska du ali?, caroline!, jag vill med, vilken väska?, oh va snygg jacka han har.., snygga skor!, han har stil, jadå ali. vi hörs.., va?! gick dom nu?..

allt gick så fort

Caroline . . säger: hahahahahahahaah

♥ Miia .- säger: mkt mkt sorgligt.

Caroline . . säger: du är knäpp men för söt

♥ Miia .- säger: han var söt..

såg ut som en uteliggare när han satte på sig mössan

som en söt uteliggare..

en sån man bara hade velat hoppa på om man sett..

har du sett nån sån förut?

Caroline . . säger: nej men jag skulle vilja se nu när du säger så

♥ Miia .- säger: hihi jag ska rota igenom facebook o se om jag hittar honm /(:

våra ungar hade nog sett ut som snobbiga uteliggare..

typ en sliten gucci filt.. Iphone men inga nr inlagda eftersom ingen vill umgås med de söta knäppot..

awh.. stackars unge

Caroline . . säger: bara så du vet så ligger detta på bloggen nu

♥ Miia .- säger: oh no.. folk kommer tro jag e psyk!

Caroline . . säger: ja?

♥ Miia .- säger: ser en kille i 30 sekunder o börjar tänka på barn..

Caroline . . säger: det är din charm

♥ Miia .- säger: mnjäh. sålänge min uteliggar unge har din unges nr eftersom vi fortf umgås då så e de lungt...

it all i need!


Kommentarer
Postat av: Pauline

riiight

2010-02-08 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0