C - 20100207

Söndag jao!

Spenderade några väldigt trevliga timmar hos Edina och ted som håller på att renovera bla sitt kök.
På tal om det så var det väldigt farligt för mina ögon och gillande till arbetar byxor. Ojojoj. Nej det var inte Ted som hade dom på sig.
Linn var där med när jag kom och drack kaffe, men gick för tidigt.
Ted och Edina ska ha sin inflyttnings fest den helgen jag är hemma hos pauline på hennes födelsedag. tycker jag inte var snällt av dom.
Vi spelade alfapet. Jag vann inte men kom tvåa:)

Imorgon blir det tidigt upp så hoppas det inte blir så sent i säng som det blev igår.
Ska göra alla mackor som tidigare varit så tråkigt, men nu har jag full ös på mobil musiken och har kommit in i rutinen, så nu går det på under två timmar:)

Han skrev på msn nu igen, bara "Hej du" och inget mer. undra varför? Vad vill du?
Inte lönt om du "bara vill se hur det är"
Ha en riktig anledning innan du säger hej nästa gång.

På tal om en annan. jag stär mig fortfarande på vad han sa på Chili. Fjantigt att jag tänker på det, men hallå, jag vill veta!

Bla bla bla!
Hej!


WhydoIjustlieawakeandthinkofyou?Ineedsomesleep
TomorrowIhavethingstodo
EverytimeIclosemyeyesIseeyourfacesoItrytoreadit
AmIobsessedwithyou?
IdomybestnottowantyouButIdoallthetime


Miley Cyrus - Obsessed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0