C - 20100203

Kanske skulle blogga lite då ja.
Jag var helt död igår kväll, minns knappt inte vad som hände, var hög på mina alvedon.
Somnade direkt och vaknade halv död.
Upp och hoppat till Arbetsförmedligen. När jag var klar där ramlade jag i snön första gången denna dagen. När jag satt där och kände hur blott det blev om rumpan ochh benen så sa jag högt för mig själv "Jag orkar inte!" SUCK!
Orkar inte var sjuk och ramla i snön. Fick ont i hela kroppen!
Jag var så otroligt sugen på kaffe så jag tog mig till jobbet för att plocka med mig en pappmugg med varmt gott kaffe. Lilla Café har det godaste kaffet i Nybro!
På väg till bilen berättar och pekar jag vart jag ramlade innan. Vad gör jag då? jag ramlar igen! Kaffet flyger och jag börjar skratta med kaffe i munnen. Skrattet höll i sig 20min till bilen och till Coop. Ögonen rann och magen gjorde ont.
Länge sen jag skrattade så gott!
Finns bara två personer jag någonsin skrattat så med.


<3
F      A      K      T       I     S      K      T

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaha, min lilla klantskalle! ;D

<3

2010-02-03 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0