C - 20100202

En dag hade jag en bra hår dag.


Pauline du gjlömde din kklämma här så jag använde den så den inte känner sig bortglömd och ensam.


En dag, förlåt, många dagar så snöade det jätte mycket.




En dag var jag på jobbet och drack kaffe och då såg det ut såhär!



Edina ville också ha kaffe.

En kväll var det fest och då var Emmy med.



En gång i Borgholm köpte jag dessa as snygga glasen med guld på!

Och där uppe står dom jätte söta glasen jag fick av pauline i 22års present, dom är rosa och jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gillar verkligen de glasen med det guldiga uppepå.

2010-02-02 @ 20:47:16
URL: http://emmykkarlsson.blogspot.com
Postat av: emelie

iiih så snygga glas!!! you are golden!

2010-02-02 @ 22:10:20
URL: http://emlans.bloggplatsen.se
Postat av: Pauline

Jag hittade andra skitfina glas på Nisses, ska köpa dom åt dig!!

2010-02-02 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0