You know that I love you, hot like Mexico!

Pauline är bättre än mig att blogga just nu, fast hon inte uppdaterar så ofta. Ååååh va jag längtar efter söndag! Då kommer hela familjen och hämta mig här i Borgholm kl fyra efter jag slutat jobba mitt nästa sista pass för denna sommaren. Kommer tillbaka hit igen till Skördefestn i slutet av september-början av oktober. Lite komiskt om Maria just då kommer hem från sin rehab efter operationen. Hoppas verkligen inte att hon ska behöva vara inne så länge men just nu vet jag inte. Vet faktiskt inte alls mycket om hur hon har haft det sen hon kom hem. Vi har ju bara gått om varandra där hemma. Som hon skrev idag: när kommr vi någonsin bo ihop? I mogon kommer Harrine och hjälper mig med min tvätt och att städa rummet här, så slippr jag packa ner smutstvätt hem sen. Måste inom banken också och sätta in penga till mamma så hon kan hyra släpet till söndag. Ska få med resten av mina lådor ner till Hässleholm. Får även med mig en 180 säng, garderob och min fina fotölj ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0