Varför sover inte Caroline?

Jag som gick upp så tidigt idag, jobbade till elva och sen satt på Pubben med arbetskollegorna i två timmar. Varför sover inte jag?
Imorgon är det sista Strand och HELA Pappa Blå ska dit. Vi har tema Steeeek! Vi ska klä oss steeek, vi ska vaska loka citron och dansa steeeek. Det är dukat för en lyckad kväll med jobbet och Strand Hotell!
Litiiitet tyvärr är ju att jag jobbar heldag och kommer ha 20min på att bli snygg för kvällen. Det finns inget negativt med att jag bor så nära jobbet alltså! Jag hinner till och med duscha av mig snabbt!
Tänkte ha på mig den nya kjolen:  topp vet jag inte än, men smycken tror jag blir det nya halsbandet  och blandannat denna ringen  har lackat naglarna i svart redan ikväll. Men vilka öronhängen? Bara vanliga enkla pärlor kanske? Nej men det är för enkelt för mig, jag begöver BIFF öronhängen när jag går ut!
Är det Steeek nog? Hahah!

Nej ska försöka sova nu.
Puss baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0