P / 2010 - 08 - 24

Kom hem idag helt genomblöt, Vrf det? jo för att jag gick hem när det regnade som mest, och jag skojjar med nt med att jag bara var helt blöt, det var som om jag hade stått och tagit en kall dusch, en dusch med alla kläderna på. Det är speciellt inte roligt att ha tajta blöta jeans på sig som man knappt får av sen.. dumma dumma regn!
tog på mig mjukiskläder och somnade i soffan, utmattad eften en lång skol dag med flera timmars pass!
we don't like that! uh uh..

och nu ska jag sova igen för imorgon väntar en dag.

Skola hem äta sova.

vill bara att min syster ska vara vid mig just nu, så vi kan sitta och göra dagarna bättre än va dom redan är?

Godnatt!


Siostry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0