P / 2010 - 08 - 22

Tidsfördriv?..


 

1. Är du singel nu?
Nej

2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul?
Förhållanden?

3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu?
är  i ett förhållande 

4. När hade du sex senast?
haha, vilka frågor :P

5. Har du en kk?
nejdå

6. Har du kört oskyddat nån gång?
aadå

7. Har du playat någon nångång?
jag hoppas inte det.

8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?
Nej!

9. Har du någon kille/tjej på G nu?
ja? 

10. Haft sex på fyllan?
Det har hänt

11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?
Ja absolut

12. Sparat något från ett gammalt förhållande?
 Jao :)

13. Somnat gråtande pga kärleken?
Det kan man säga

14. Varit på en blind date?
nej ;O

15. Varit otrogen?
hmm.. nej


FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans?
jadå

2. Har du några syskon och isåfall vad?
Min syster jag håller kärt

3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa?
nee

4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)?
Villa

5. Har du eget rum?
Yes sir

6. Vilken färg har du på tapeterna?
Lila rosa blommor

7. Brukar du måla på väggarna?
HAHAH innan gjorde ja de innan ja bytte tapeter

8. Har du en tv i ditt rum?
nopp

9. Stor eller liten säng?
  En stor (:

10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)?
  nej bara ibland;)

11. Har du dator på ditt rum?
två st bärbara


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän?
ja har många bästa vänner

2. Är du ofta med dina vänner?
24/7

3. Va brukar ni hitta på?
sitta och fika, skvaller, vad som hänt nytt. killar, kärlek

4. Bästa minnet med en vän?
Cyklade på nyår , fulla på vintern med bara strumpbyxor och klänning

5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner?
Pamela Elin Caroline Lovisa sangeta viktoria alexandra johanna amanda

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar?
HAHA ohjaa

7. Har du hatat din bästa vän?
nt hatat

8. Sa du då upp kontakten med han/hon?
ja

9. Hur längesen var det och är de så fortfarande?
idont know

10. Har du alltid kul med dina vänner?
ja det har jag :)


SISTA SOM

1. Du fick en puss av och när?
 för o vara exakt?  den 2010 - 08 - 08, eldin

2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)?
Elin

3. Du delade ett riktigt skratt med?
Eliiin

4. Du gick på bio med?
Eldin

5. Du höll i handen?
vet inte

6. Du gick på stan med?
Lovisa

7. Tog en fika med dig?
tjejna i klassen

8. Du ringde?
pam

9. Skickade ett sms till dig?
caroline

10. Du kramade?
mamma

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov?
nej, sånt behövs inte

2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster?
kanske (a)

3. Längtar du till sommarn igen?
sommarn har varit, men jag saknar den

4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då?
Oh hot daaamn

5. Hur svarar du i telefon?
Helloh, Yellowh

6. Vill du ha barn?
senare i livet


7. Har du gjort något olagligt?
Yes

8. Vill du så får du gärna berätta vad?
Nej, de håller jag för mig själv

9. Har du några tatueringar/piercingar?
Två piercingar. navel o tunga

10. Hatar du någon riktigt mycket just nu?
Nej, kan jag nt säg

11. Bäddar du ofta sängen?
varje dag

12. Vad gör dig riktigt glad?
Mina vänner!

13. Går du i kyrkan?
mjaa.. när de behövs

14. Gillar du att sjunga?
jaa faktiskt, men jag sjunger nt speciellt bra ;)

15. Har du egen dator?
två st

16. Hur mår du idag?
 trött och slö i kroppen

17. Vilken klass går du i?
Hp2b

18. Har du mycket pengar just nu?
1 kr hahah

19. De värsta du vet?
svek och lögner

20. Vad vill du jobba med sen?
Hem inredning

21.Vad ska du göra efter studenten?
Skaffa ett jobb, skaffa lägenhet, och resa


Kommentarer
Postat av: Elin

haha det minnet kommer jag aldrig glömma när vi cyklade från blöv till hveda, fulla och glada, och jättekalla! hahaha! och vadå kanske kollar in i andras fönster, du kollar in till grannen somfan iallafall! ;D haahaa

2010-08-26 @ 18:05:05
URL: http://elints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0