P / 2010 - 08 - 17

jag har precis vaknat hemma hos pamela, och pamela hade ställt klockan igår när hon skulle upp en viss tid och göra en viss sak. men när klockan ringer på hennes mobil, det ända hon gör att snoozar bort tiden och somnar om. och klockan är ändå 12 på dagen.
Men så kommer det se ut för mig också när skolan börjar.
jag har två alarmklockor jag ställer innnan jag går och lägger mig.
första är mobilen, som jag bruka sätta på snooze när den ringer. och sen är det den andra jobbiga lilla klockan som gör samma signal 511 gånger, så ja efter den klockan går jag upp från sängen helt irreeterd över att man nt får sova längre.

och där gick hennes 7 klick på snoozeknappen, eller jag tror nt hon hör den , hon sover ganska djupt med en öppen mun. hihi


Idag.. ja va händer idag`?
absolut ingen anning, tror faktiskt att det regnar, orka mig nt upp ur sängen för att kolla genom fönstret.

Men  nu ska jag försöka få upp henne ur sängen, kasta några gammla strumpor på henne. tror ni hon vaknar då?
de förblir ett mysterium, hahah!

vi hörs sen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0