P / 2010 - 08 - 16

Smeknamn: Palle, polly

Låt som när du är ledsen sörjer till: kommer nt på va den heter, bruka nt lyssna på depp låter när jag är ledsenn

Beroende av: plattång och smink och min aälskade vänner

Vad tror folk om dig? berors på från person till person.

Stämmer det? ja?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig?  att vara sig själv, och att vara öppen.
Brukar du skratta för dig själv? ALLTID

Var bor du? i en liten håla, kallas för hästveda

Trivs du där? Ja, de gör jag väl, men de kan vara ganska dött

Hur svarar du i mobilen? Helloh, heej det är pauline?

Vem ringde du senast? Pamela

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag ska stapla ved innan du kmr
Antal timmar sömn inatt: 7 -8

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: det händer ;)

Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi.

Vad saknar du; spaninen

Hade du en bra kväll igår: ja jag satt för mig själv och käkade chokladbollar och kollade film =)I

Favorit dryck på morgonen: tee, eller  juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ när jag känner mig trött, 11 halv 12

Är du blyg? ibland =)
Sysslar du med någon idrott: nopp inte för tillfället
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kärlek är överskattat
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hahaha, jadu, en massa

Är du nöjd med ditt liv: man kna aldrig vara för nöjd, men ja d e jag

Är du bortskämd: Haha, de kan hända ibland :)
Vad gör du i morgon: segar, kolla mig i spegeln o sjuga

Vad är det värsta du vet? när folk överdriver

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja absolut

Vad är det finaste du fått? mkt
En speciell dag du minns: alla <3 dag

Du samlar på: ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: pamela elin o caroline
När grät du senast: jag minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ta med mina vänner utomlands

Vill du gifta dig: ja , men nt nu
Vill du ha barn: ja senare i livet

Är du musikalisk? haha, aa

Biter du på naglarna: absolut inte, äckligt

Kommentarer
Postat av: Jossan

2010-08-17 @ 11:29:31
URL: http://jose
Postat av: Jossan

Snygg blogg :D

2010-08-17 @ 11:29:55
URL: http://josefinviktorija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0