If you ever loved somebody put your hands up.


Jag tänkte på honom, jag tänkte på mig.
Tänkte på oss, vad vi skulle varit.
Öppnade mina ögon, det var bara en dröm...
Så jag reste tillbaka, ner på den gatan.
"Hur skulle hon komma tillbaka?" Ingen som vet.
Jag förstod att det bara var en dröm.

Jag har varit på toppen men märket att jag snabbt kom till botten.
En gång var jag nummer ett men han hittade en lätt.
Jag svär jag kunde inte ta det, att veta att någon annan tagit det jag varit.
Och nu finns du inte kvar här längre, kan inte sluta tänka sämre.
Skulle tagit det från början. tagit den där ringen du en dag visat.
Känner det fortfarande i luften.

Min älskare, mitt liv, min trygghet.
Jag lämnade, jag blev för trött.
Visste att det bara var fel.
När jag kör runt i min bil ser jag ditt ansikte vid varje sten.
Saknar honom, när kommer jag någonsin lära mig?

Jag tänkte på honom, jag tänkte på mig.
Tänkte på oss, vad vi skulle varit.
Öppnade mina ögon, det var bara en dröm...
Så jag reste tillbaka, ner på den gatan.
"Hur skulle hon komma tillbaka?" Ingen som vet.
Jag förstod att det bara var en dröm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0