Det är natt i Borgholm.

Vilken dag! Vart ska jag börja...? Igår jobbade jag bara till fyra. Åt lite mat på jobbet sen begav jag och Linnea oss ut i affärerna. Söndag så mycket var stängt men alla chingchong butiker var öppna till sent. Kände att jag ville ha något nytt till kvällen på Strand. Så jag köpte mig ett par klackar, som btw gick sönder efter 30minuters användning, men fixade det med lite gummiband så det klarade sig för kvällen, hittade en snygg blommig topp också som jag fick billigar imed det är granens butik. Hem för fixning tills jag fick sällskap av Linnea igen som hade turen att få komma in på Strand fast hon inte har åldern inne. Caroline fix you know! Väl inne på Strand så är det såklart halva priset på allt, baaaaren nästa!! Tjej toan va sån kö i så jag körde kill toan ist! Sen körde vi dans golvet hela natten! Hemvägen var ju kul....hmm... Började jobba 12 idag. Jag kom inte upp ur sängen förrän halv tolv, var påväg ut ur dörren när jag kommer att tänka på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0