Det är natt i Borgholm del 3

Nyckel hänger där den ska hänga! På krocken med jackan! klockrent! typiskt! suckade åt mig själv! kvällen på jobbet var så lugn, helt sjukt, det var fullt ut och några bord inne men alla satt så länge så det rullade inte på med massa folk som det brukar göra. ikväll var det storstädningsdags!! ALLT skulle städas! Jag tror inte det finns några fläckar i helt köket, pizzan, baren eller kylarna! Vi var...mellan 17 och 20 pers som städade allt! alla lådor skruvades ut, alla kylar tömdes, ställningar skuvades isär, alla vaskar, väggar, bänkar, vrår och tak rengjordes! Ska bli kul att komma till jobbet imorgon och se hur det ser ut nu, jag fick gå av kl ett för jag ska öppna kl elva imorgon/idag. ska hinna till banken med innan. hoppas det är bra väder! nu ska jag försöka sova, lär somna lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0