Det är natt i Borgholm del 2

"var faan är min nyckel???" jag hde ju den i rummet, hur hade jag annars kommit in, men vart hade jag lagt den??? Klockan blir fem i tolv så jag måste gå! Vad gör jag? Jag lämnar rummet öppet! Vad skulle jag göra liksom, det finns bara en nyckel till varje rum här så jag kunde inte få en ny. Jag går till jobbet, mår verkligen skit, så sjukt bakis! Var påväg att få den jobbiga stationen men sa för första gången på tre år nej till en station. Jag skulle inte klara av den. Fick ist en ganska lugn station och sen hoppa in som hovmästare efter fyra. Så länge jag höll på med något kände jag mig okej men så fort jag stod still ville jag dö. Hade svettningar och skakningar, ingen kraft i arnarna så vågade inte bära brickan med dryck med bara en hand idag. Vid fyra sa jag till att jag var tvungen att springa hem för att leta efter min nyckel. Jag vänder upp och ner på rummet, jag hittar inte den! Jag är nära till gråt, så ringer ett samtal, vad ser jag precis när hon svarar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0