Dagen den 7aug 2010...och det regnar.

Igår kväll kom mamma hit. Vi satt här i mitt rum till halv ett och bara slappade.
Jag somnade vid halv två. Kvart i nio ringer klockan och jag flyger upp, gör mig klar på två röda och ringer mamma, vi ska ät frukost tillsammans innan hon kör tillbaka till Hästveda.
Det blev en timmes frukost och ett snabbt hej då, vi ses ju nästa vecka igen.
Är så glad att jag hunnit träffa min familj så mycket denna sommaren, jämfört med de två senaste åren. Tyvärr har jag inte kunnat träffa Maria lika mycket...
Jag gick och la mig igen, men kunde inte somna så det blev två avsnitt på datorn och ett konstigt samtal från Pauline?
Linnéa och jag ville kolla en butik idag som snart ska stänga, så vi trodde det skulle finnas fynd för en billig peng, men va fel vi hade, det finns inte alls mycket bra saker kvar i Borgholm vid denna tiden. Jag ser bara fram emot sista veckan i augusti då ALLT ska bort, då köper jag det allra sista inför hösten och vintern.
Jag längtar efter hösten, då kan jag börja använda mina sjalar igen. Alldeles för varmt annars. Förutom idag då när det regnar.
Ska bara lägga upp detta sen ska jag byta om för jobbet. Lite segt att komma tillbaka när man varit ledig två dagar.

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA konstigt samtal, men va fan pinsamt, du fattar

2010-08-07 @ 23:13:00
Postat av: Caroline

Men föräldrar gillar ju dig och mig, så du kan vara lugn:)

2010-08-08 @ 01:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0