7aug 2010 Caroline

Sitter med Harrines dator i knät i sängen och lyssnar på min älskade Spotify!
Dagen spenderades i Kalmar med Linnéa och butikerna.
Detta kom jag hem med!:

 99kr på New Yorker

 Vet inte riktigt vad denna kostade, men 177kr fick jag betala för denna,

 denna, som ingick till den över,

 denna, nu har jag alla färger utom den grå som jag inte tycker är så snygg heller. Denna kostade iaf 99kr, så mycket vet jag.

 och denna i dom 177kronorna. Älskar denna sjalen! Allt från Vero Moda.

 Indiska49krta två betala för en så jag tog...

 dessa söta askar! Som redan var på rea för 30kr.

 Bik Bok tre linnen för 129kr

Bik Bok kjol med massa strass, 29kr.

 Bik Bok lacker i svart och rosa, 39kr.

 Bik Bok tror jag ringen är från, ta två för 49kr.

 Bik Bok halsband

 Bik Bok öronhängen

 Bik Bok halsband som matchar ringen.

 Glitter ring, fick ingen bra bild på den, 49kr.

 Scorett armband, 21kr.

 Vero Moda 99kr.

 JC myspys tröja, 59kr.

Väldigt nöjd med dagens shopping.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0