2010-08-16

Det är en sak som fattas.
Ser alla skratta, jag skrattar. Är det från hjärtat? Allt finns där men det är en sak som saknas. Jag vet. Vet du? Jag kommer inte säga det högt. Ingen får veta. Tänker inte erkänna det.
Fick höra idag: "Jag älskar att du bjuder så på dig själv Caroline! Fan Caroline det är bara du som kan säga något sånt! Är det någon så är det du Caroline!"
Är jag allt det!?
Ja det är jag ,men det är ändå något som fattas. Det är Det! Ni ser inte det men jag gör, jag säger inget högt, så ingen hör. Mina ögon skriker det! Kan du läsa mina ögon? Känner du mig så kan du.
Vem känner mig? Två känner mig från 1 till 90, inte helt 100. Den ena står in tatuerad på min rygg och den andra finns på mitt finger. Shit jag har tatuerat in din bokstav på min rygg! Du är allt. Moje Wszystko. Oj!
Kan man leva för människor? Eller är det så som många säger att man ska leva för sig själv? Jag går emot det och säger att jag lever för andra. Jag ger hellre mitt liv för någon nära än att leva längre själv.
Jag är ingen egoist när det gäller mitt egna liv. Lever för någon. Det är det jag gör. Är det fel? Kanske i dina ögon, jag bryr mig inte.
Är man osynlig ibland. Finns det en sån kappa som Harry Potter har, som gör en osynlig? Om så, varför funkar den bnär man minst vill ha den? När man skulle vilja spola ner den i toan.
Dem man vill bli sedd av ser inte en och dem man inte vill visa sig för ser en.
vad är det egentilige? Whats up with that??
Först så vinkat jag bara och så många tycker "det var så coolt gjort!" men jag känner ville slänga med armarna, ist för en enkel diskret vinkning för att bli sedd. Men egentligen, vad gör en vikning? Det raderar inte det som behövs.
Va fan.
Skit samma.
Fyra ord.
En Sak Som Fattas.
Thats all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0