2010 - 08 - 01

Så nu är det den första Augusti!

tiden går snabbare än man tror.
idag ska jag bara vara hemma, känns att jag mst vila ut mig, för under denna veckan o lite av förra efter jag kom hem från öland, så har jag bara typ sovit hos mina vänner, men de va bara för att jag saknade dom! och sen finns de ju sömnlösa nätter ( helsingborgsfestivalen) men de är en annan femma.

Men i morgon fyller en av mina bästa vänner år. så  hennes present´av mig & elin blir att hon får välja vart hon ska äta på restaurang och vad hon vill äta, i'ts on us.

Just de, ska nog köpa ett nagelack i denna metallic färg
typ som denna, fast lite mer glansig. skulle ändå vara ganska snyggt.

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0