C - 20100408

Vilken dag. Ligger nu i soffan hemma hos mig och Maria. Japp, vi är sambos nu, hihii, lycklig!
Men shit va trött jag är nu. Hungrig med. Maria har äpple i kylen, jag snor en. Det är till resan upp till Nybro imorgon. GIRL ROADTRIP! Vi är fem tjejer som ska upp till mig i Nybro och festa. En lite Hej Då-Utflyttnings Fest för mig. Kommer bli kul för mina bästa kommer vara där. Kommer sakna Edina så mycket efter flytten.. <3

Dagen idag ja! Jobbade på Hovdala, gick så grymt bra. Jag trivdes verkligen!
Slutade efter fyra tror jag det var. Körde och plockade upp Maria, vi skulle bort till Obs och ta hennes pappas bil för att få plats med mina madrasser vi skulle bort och köpa på Ikea. Vi sitter där och väntar. Han var försenade. Klockan närmade sig fem. Ikea köket stänger sex. Vi ville inte missa köttbullarna. Vi tittar bak i bilen. Vi får plats- säger vi båda. Maria ringer sin pappa- Vi behöver inte din bil, tack iaf:)
Vi kör till Ikea. Vi åt köttbullar. Madrasserna kostar för mycket. Fynd avdelningen nästa! Vi vill ha halva våningen! Vi hittar min 160 säng. 95KR! Japp läste rätt 95kr. Helt sjukt! Maria hittade sin säng, den kostade 12 ggr mer. Så snygg!
Måste bara hitta två madrasser nu, och ben.

Nu ska jag försöka komma upp ur soffan och tvätta av sminket. Kanske en mask? Nej får bli imorgon.
Hoppas ni nu sover lika gott som jag. Puss



Vår vän, Hästen Sven på Grafitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0