C - 20100406

Upp liiite tidigare idag än annars. Har halv vänt på dygnet.
Maria och jag hittade madrasser igår på Ikeas hemsida så dom ska vi iväg och hämta på torsdag, ser jag verkligen fram emot. Har aldrig hjaft lyxen av en stor säng, LYCKLIG NU!
Sitter nu med håret i en klämma långt upp på huvudet så det ska bli lockigt, kläderna på, smyckena på, bara sminket och någon klämma i håret så är jag on my way till Edina och Kalmar. Ska handla lite inför festen på lördag och kolla efter en klänning. Har varit sugen på en ny klänning ett tag nu. Bara vill ha! Hittade en på halens.se som var riktigt snygg, kanske kan hitta en liknande? Inte för dyr bara, behöver hamstra mina pengar just nu.
Ser verkligen fram emot dom efterlängtade skattpengarna! (Y)

Nej nu måste jag ha något i magen, hmm.. Aja skit samma!
Får bli en sån dag.

Vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0